Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2013

Προσπάθειες για... αγιοποίηση της Γαβριέλλας!

Κάνοντας «κλικ» στη διαδικτυακή διεύθυνση http://gabriella.com.gr/ διαβάζουμε ένα ειδικό αφιέρωμα για την... αγιοποίηση της Γαβριέλλας, που γράφει ο... «εθνικός σταρ» κ. Ευαγγελόπουλος. Κάθε σχόλιο περιττό. Επί λέξει, γράφει:

Εγώ ο Εθνικός σταρ της Ελλάδας Αντρεούλης Ευαγγελόπουλος ανακηρύσσω την νονά μου Γαβριέλλα Ουσάκοβα Αγία Ιερόδουλο, Αγία Γαβριέλλα και η μνήμη της εορτάζεται 25 Αυγούστου Προστάτιδα τον φτωχών και κατατρεγμένων των ιερόδουλων των ομοφυλοφίλων των φιλάνθρωπων.
Οι εικόνες της Αγίας Χάρης της είναι 2 παραστάσεων και έρχονται σε λίγο στο Ιντερνέτ και θα πωλούνται από εμένα για φιλανθρωπικούς σκοπούς.
Επίσης έρχεται και το ιντερνετικό βιβλίο με την ζωή της κοντά μου.
Τιμή και δόξα στην Αγία Γαβριέλλα.
Πληροφορίες στο κινητό μου: 6944902539
Θα ήθελα να ξέρετε από εμένα το μοναδικό βαφτιστήρι της ότι πολλά ψέματα διαδίδονται μέσα στο ιντερνέτ και ακόμα και το βιβλίο της το 50 τις εκατό λέει ψέματα για εμπορικούς τότε σκοπούς είμαι το μόνο άτομο που αφιλοκερδώς θα αποκαταστήσω σωστά την άγια μνήμη της, μείνετε κοντά μας να μάθετε για την αγία ιερόδουλο όλες της αλήθειες.
Η Χάρη της εορτάζεται 25 Αυγούστου.
Τηλέφωνα αφιερωμένα στη μνήμη της από τον ιστορικό αριθμό
σταθερού που διέθετε: 210-6463333 είναι τα εξής: (σ.σ. αραδιάζονται 16 αριθμοί κινητών τηλεφώνων!).
Μετά τιμής,
Αντρεούλης Ευαγγελόπουλος
>>> Αποτελεί ιστορική αλήθεια, ότι η Γαβριέλλα υπήρξε φιλάνθρωπος και ίσως δεν χρειαζόταν καμμία τέτοιου είδους "προσπάθεια"...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου