Τρίτη 4 Ιουνίου 2013

Δημ. Κωνσταντάρας: Μήπως φταίω εγώ γιατρέ μου; Χρειάζομαι περίθαλψη;



Του 
Δημήτρη 
Κωνσταντάρα 


Η παρακάτω «διήγηση» είναι βεβαίως φανταστική. Αλλά θα μπορούσε πολύ εύκολη να είναι και πραγματική. Θα μπορούσα να την έχω κάνει εγώ στο γιατρό μου ή οποιοσδήποτε από εσάς, στο δικό του γιατρό. 
Γιατρέ μου, "μπήκα" πριν από μισή ώρα στο διαδίκτυο να ανανεώσω τη γνώση μου γύρω από τα γεγονότα της ημέρας δεδομένου ότι είναι Κυριακή και είναι αρκετά δύσκολο να καταλάβεις τι ακριβώς συμβαίνει, τι εξελίσσεται και τι πρέπει να περιμένεις αφού εφημερίδες θα κυκλοφορήσουν αύριο πια ενώ τα ραδιόφωνα και οι τηλεοράσεις δουλεύουν τα Σαββατοκύριακα με μειωμένο έως ανύπαρκτο προσωπικό, με αναπληρωτές, με "εξτρά" συνεργάτες και χωρίς… πολλά – πολλά. 
Ενώ τα sites και τα blogs που βασίζονται σε παθιασμένους "ερασιτέχνες" της ενημέρωσης, γι’ αυτό άλλωστε στηρίζονται το ένα στο άλλο και αλληλοαντιγράφονται, αφού πρώτα έχουν αντιγράψει όλα τα σημαντικά θέματα των εφημερίδων οι οποίες -λόγω Κυριακής- έχουν γραφτεί μέχρι το πρωί της Παρασκευής. Έκανα ένα γρήγορο σερφάρισμα και είδα ότι: 
Α. Άγριο ξύλο στην Κωνσταντινούπολη, χιλιάδες κόσμου συγκεντρωμένοι για έκτη μέρα στην πλατεία Ταξίμ - έξαλλος ο Ερντογάν με τους διαδηλωτές 
Β. Ανησυχούν οι Ανεξάρτητοι Έλληνες από την αθέατη «εμπλοκή» του τουρκικού στρατού στις ταραχές. 
Γ. Έγκλημα με στοιχεία θρησκευτικής βίας θεωρούν οι αστυνομικοί την άγρια δολοφονία μεσήλικου ζευγαριού στο Αλιβέρι με δράστη 23χρονο Πακιστανό που συνελήφθη. 
Δ. Έκπληξη προκαλεί η δήλωση του Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, που κάλεσε τους Ευρωπαίους άνεργους επαγγελματίες στη Γερμανία, τονίζοντας ότι είναι ευπρόσδεκτοι. 
Ε. Πορεία στο δάσος των Σκουριών πραγματοποίησαν κάτοικοι της Χαλκιδικής, που εναντιώνονται στη λειτουργία των μεταλλείων χρυσού. 
ΣΤ. Βενιζέλος για αντιρατσιστικό: Ο Σαμαράς νομίζει είναι δική του η κυβέρνηση Ζ. Βόμβα για τα Ναυπηγεία Ελευσίνας - Ο ΣΥΡΙΖΑ καταγγέλλει "χαριστική τροπολογία". 
Η. Αστυνομικοί σε Βούτση: "Μπάτσος" είστε και φαίνεστε κ. βουλευτά. 
Στα ίδια μαζικά διαδικτυακά media που μας…ενημερώνουν, δίπλα- δίπλα. διαβάζω: 
Α. Αγγελική Ηλιάδη: Ανέβασε στο twitter της φωτογραφία του Γκέντσογλου. 
Β. Διάσημο γκέι ζευγάρι τα ξαναβρήκε και είναι πιο ερωτευμένο από ποτέ. 
Γ. Η Μαρία Μενούνος «πετάει» για Ελλάδα! Όλες οι λεπτομέρειες για τις ετοιμασίες για τα βαφτίσια! 
Δ. .Ερωτευμένη με τον γοητευτικό μπασκετμπολίστα Δ. Βεργίνη φαίνεται πως είναι η Ελεάνα Παπαιωάννου και πλέει σε πελάγη ευτυχίας. 
Ε. Καθημερινά ο Γιώργος Αυτιάς από τη νέα σεζόν; 
ΣΤ. Μακριά από το κέντρο της πόλης η Ελεονώρα Μελέτη , στο πατρικό της στη Σαρωνίδα, έχει όρεξη για παιχνίδι. Ανεβάζει φωτογραφίες από τη μαμά της που παίζει με το ipad αλλά και την ανιψιά της που ετοιμάζεται να βουτήξει στην πισίνα! 
Αισθάνομαι λίγο περίεργα γιατρέ μου. Είναι φυσιολογικά αυτά που διαβάζω; Μήπως έχω κάτι σοβαρό;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου