Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2012

"Μπουμπούκια" της ελληνικής δημοσιογραφίας εν... όπλοις!

Μία ενδιαφέρουσα είδηση έχει αναρτηθεί στο kourdistoportocali.com με τον τίτλο "Γερμανικά ΜΜΕ διακινούν λίστα Ελλήνων δημοσιογράφων που έχουν εργαστεί για Γερμανούς και Γάλλους εμπόρους όπλων"... 
Γράφει: Λίστα με Έλληνες δημοσιογράφους που έχουν εργαστεί για λογαριασμό Γάλλων και Γερμανών εμπόρων όπλων διακινείται στους διαδρόμους γερμανικών ΜΜΕ. 
Όπως όλα δείχνουν, η λίστα δεν θα αργήσει να δοθεί στη δημοσιότητα. Το 2012 θα είναι η χρονιά των αποκαλύψεων...

Υ/Γ: Βασίλη, ως… «πράκτωρ των γαλλικών μυστικών υπηρεσιών» με δημοσιογραφική καριέρα άνω των τριών δεκαετιών και διαμένων ακόμη στο ενοίκιο,  θα με ενδιέφερε να μάθω ποιοί "έντιμοι" και "προοδευτικοί" του χώρου μας, τα "έπιαναν" και σήμερα το... παίζουν τιμητές των πάντων! Όμως κάτι τέτοια "κατακάθια" βρίσκονται πάντα στο απυρόβλητο, λόγω της συνεχούς χρησιμότητάς τους... Μα πού να πας με τέτοιον καιρό ρε Βασίλη! 

2 σχόλια:

  1. Φίλε Παντελή.
    Σου διαφεύγει ότι η δημοσιογραφία στην Ελλάδα έχει πάψει να είναι λειτούργημα και έχει γίνει επάγγελμα.
    Αν πήγαινες κι΄εσύ στο Βατοπαίδι να γίνεις πνευματικό παιδί του Εφραίμ σήμερα δεν θα έμενες στο ενοίκιο αλλά θα είχεις βίλλα με πισίνα στα βόρεια προάστεια.
    Έγινα αντιληπτός;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλε Ντένη,
    Τότε που "λιθοβολούσαν" τον π. Εφραίμ, αν θα δεις είχα γράψει ότι προσωπικά τον τιμώ και πως έχω πάρει αντίδωρο από το χέρι του. Αν και έχω πάει στο Βατοπαίδι 3-4 φορές και γνωρίζω τον π. Εφραίμ, ούτε σκάφη έχω, μήτε και κάποια... σκάφη στο σπίτι που νοικιάζω! Θα μου πεις ότι κάποιοι άλλοι έχουν βίλλες και πισίνες. Όλοι έχουμε ακουστά ποιοί τις έχουν, αλλά εγώ ούτε τους γνωρίζω προσωπικά, μήτε επί της "βασιλείας" τους έτυχα κάποιας χορηγίας ή και διορισμού σε κάποια δουλειά. Αλλιώς ξέρω εγώ τον π. Εφραίμ, αλλιώς φαίνεται ότι θα τον γνωρίζουν εκείνοι.
    Κι εσύ πήγες στην Αμερική, αλλά δεν εντάχθηκες στη... Μαφία!
    Τέλος, με όση... σεμνότητα με διακρίνει, δηλώνω ότι έχω την εντύπωση πως η "ιστορία" του Βατοπαιδίου δεν έχει γραφτεί ακόμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή