Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

Καλό σου ταξίδι φιλαράκο μου...

Την τελευταία του πνοή άφησε σήμερα το μεσημέρι στον "Ευαγγελισμό" σε ηλικία 72 ετών ο μεγάλος ζωγράφος και διάσημος ιατρός αιματολόγος, Βασίλης Χαλκιδιώτης (Τριανταφύλλου), μετά από σκληρή μάχη με την επάρατη νόσο.
Ο Β. Χαλκιδιώτης ήταν καθηγητής Αιματολογίας στο Πανεπιστήμιο της Μόντενα και ποτέ στην καριέρα του δεν δέχθηκε αμοιβή για ιατρικές υπηρεσίες . Σαν ζωγράφος, υπήρξε πολύ δημιουργικός με δική του σχολή - τον Χαλκιδισμό - και πίνακές του κοσμούν συλλογές και μουσεία ανά τον κόσμο.
Σαν μόνιμος κάτοικος της Ιταλίας, υπήρξε επί σειρά ετών πρόεδρος της Ορθόδοξης κοινότητας και έκανε διάφορες παρεμβάσεις σε διεθνή φόρα για τα εθνικά μας προβλήματα.
Ο Βασίλης Χαλκιδιώτης, ενώ είδε να αναγνωρίζεται παγκοσμίως, στην πατρίδα του έγινε γνωστός λόγω των φιλικών του σχέσεων με την Ιταλίδα σταρ Ορνέλα Μούτι…
Η κηδεία του Β. Χαλκιδιώτη, θα γίνει το Σάββατο στις 12 μ. στην ιδιαίτερη πατρίδα του, στο Βασιλικό Χαλκίδας, όπου και διέμενε τα τελευταία χρόνια.
Ο Βασίλης, εδώ και πάνω από τριάντα χρόνια υπήρξε αδελφικός μου φίλος. Αυτή τη στιγμή δεν είμαι σε θέση να γράψω περισσότερα.
Καλό σου ταξίδι φιλαράκο μου...

2 σχόλια:

  1. Έχω παρατηρήσει ότι πολλούς πραγματικά αξιόλογους ανθρώπους τους γνωρίζουμε μόνο όταν αφήνουν τον κόσμο. Ίσως είναι κι αυτό μέρος της αξίας τους. Καλόν Παράδεισο να έχει ο συνάδελφος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ήταν πολύ σπάνιος Άνθρωπος. Θα γράψω σύντομα γι' αυτόν τον διάσημο στον κόσμο και σχεδόν άγνωστο στην πατρίδα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή