Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2010

Αρχίζει ο ξεσηκωμός



Ο ξεσηκωμός του κόσμου είναι πλέον αναπόφευκτος. Η ανέχεια έχει περάσει το κατώφλι των σπιτιών και η ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο έχει πάει περίπατο. Βέβαια όλοι ελπίζουν ότι «θα σε ξανάβρω στους μπαξέδες τρεις του Σεπτέμβρη να γυρνάς», αλλά ακόμη το Κίνημα δεν λέει να κουνηθεί και να κάνει κάποιους να θυμηθούν τι είχε πει σαν σήμερα ο Ανδρέας.
Το Σάββατο 11 του μηνός, μία Κίνηση Πολιτών διοργανώνει σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα, συλλαλητήρια διαμαρτυρίας. Στην ανακοίνωση που εκδόθηκε και κυκλοφορεί στο διαδίκτυο, μεταξύ άλλων αναφέρεται:
«Αποφάσισα να σταματήσω να παίζω το  παιχνίδι σας. Θα σταματήσω να πηγαίνω κάθε πρωί στη δουλειά, να δουλεύω μέχρι το βράδυ, και να πέφτω ξερός να δω λίγη τηλεόραση να αδειάσει το κεφάλι µου, πριν κοιμηθώ. Και θα κατέβω στο  δρόμο, μαζί µε τα παιδιά µου, τη γυναίκα µου, τον παππού και τη γιαγιά και θα μείνω εκεί. Δεν θα φύγω από εκεί, μέχρι να γίνουν δεκτά τα αιτήματά µου. Δεν θα δουλέψω. Αν θέλετε όλοι εσείς να κινώ την οικονομία της Ελλάδας, θα παίξετε µε τους όρους µου. Θα κατέβω στο δρόμο µε µια καρέκλα και ένα σακίδιο µε τρόφιμα, περισσότερα από όσα χρειάζονται γι αυτούς που δεν έχουν».
Βέβαια, η εξουσία δεν θα ανησυχήσει, διότι ποιος παλαβός δεν θα πληρώσει τη ΔΕΗ, ή δεν κόψει να πηγαίνει στη δουλειά του. Όμως, δεν θα πρέπει να εφησυχάζει τόσο, διότι όλα τα μεγάλα, από κάτι τέτοια μικρά ξεσπάσματα ξεκίνησαν. Κι ας μην ξεχνάμε τη λαϊκή ρήση «φωνή λαού – οργή Θεού!»…
Περισσότερα, στην ιστοσελίδα της Κίνησης. Κλικ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου