Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2009

Γιώργο, τα είδες και... ξέρεις!

Παιδί μου,
Ψήφισες, ψήφισα, ψηφίσαμε. Και δώσαμε στον Γιώργο Παπανδρέου την εντολή να αναλάβει τα ηνία της χώρας. Για να εφαρμόσει την πολιτική του με την άνεση που του δίνουν οι 160 έδρες. Αλλά και 151 να ήταν οι έδρες, πιστεύω ότι πάλι θα έκανε τομές, όπως μας είπε.
Όπως μας είπε… Ναι, και το πήραμε τοις μετρητοίς, όπως το ίδιο είχαμε κάνει και τότε με τον Κώστα Καραμανλή. Όμως, μπορεί να ήθελε αλλά δεν τα κατάφερε.
Ας ελπίσουμε ότι ο Γιώργος Παπανδρέου, θα μπορέσει να πραγματώσει αυτά που θέλει. Η δε, κυβέρνησή του αφ’ ενός θα ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του και αφ’ ετέρου θα λειτουργήσει ανάλογα με την ηθική που διοχετεύει ο ίδιος στο κόμμα του.
Μακάρι η κυβέρνηση του Γιώργου Παπανδρέου να επιτύχει τους στόχους που έχει υποσχεθεί στον ελληνικό λαό ο σημερινός Πρωθυπουργός και πως η διακυβέρνηση της χώρας να μην έχει ουδεμία ομοιότητα με τις μέχρι τώρα κυβερνήσεις του 21ου αιώνα. Άλλωστε δεν τον συμφέρει. Είδε την αποχή του 30%, είδε το εκλογικό «ράπισμα» στην κυβέρνηση Καραμανλή, είδε πόσο κακό προκαλεί ο αυταρχισμός στην «υγεία» της εξουσίας. Τα είδε και ξέρει!
Ας του πούμε «Γιώργη, σε πιστέψαμε, ελπίζουμε και περιμένουμε». Για να δούμε…

3 σχόλια:

  1. ΄...αντε, λοιπόν, Καλήν ημέραν Άρχοντες...
    Να είστε όλοι καλά,
    Υιώτα
    αστοριανή
    ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλε μου.
    Αν, μετά από τον θρίαμβο που του έδωσε ο ελληνικός λαός αποδειχτεί μιά από τα ίδια, τότε θα πρέπει να εξαφανιστεί από προσώπου γης.
    Πάντως η κυβέρνησή του έτσι όπως την παρουσιάζουν τα ΜΜΕ με κάνει να είμαι λίγο επιφυλακτικός
    Γιά να δούμε.
    Ντένης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λεπίδα κι ελπίδα...

    Κάτι μου λέει (εμένα του άσχετου) πως ένα δυο βήματα ψηλότερα θα τα κάνει. Μαζί κι εμείς

    Με την καλησπέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή