Παρασκευή 2 Ιανουαρίου 2009

Το "ποδαρικό" του... μαλάκα!

Ένα βιβλίο - σωστή κοινωνιολογική μελέτη - κυκλοφορεί από τις εκδόσεις "Περίπλους". Τιτλοφορείται "Ιδού ο μαλάκας" και τα κείμενα τα υπογράφει ο Διονύσης Βίτσος. Τώρα, γιατί διάλεξα να κάνω το "ποδαρικό" στο 2009, με ένα βιβλίο που αναφέρεται σε κάποιον... μαλάκα; Μα, τι λόγια είναι αυτά; Εμ, τι να γίνει; Πρόκειται για μία λέξη που πλησιάζει τον μισό αιώνα από την... καθιέρωσή της στο καθημερινό λεξιλόγιό μας κι όποιος δεν την χρησιμοποιεί ας πετάξει πρώτος την πέτρα! Παρακάτω ένα απόσπασμα από το "Ιδού ο μαλάκας". Όποιος θέλει να διαβάσει περισσότερα, ας κάνει κλικ ΕΔΩ και στη θέση "Υποκείμενα". Κι όποιος θέλει να διαβάσει ακόμη περισσότερα ας αγοράσει το βιβλίο!
Τώρα, μιά μικρή γεύση...

Πριν από μερικά χρόνια, μια μέρα καθόμουν σαν μαλάκας στο γραφείο μου, όταν ξαφνικά θυμήθηκα ότι είχα ξεχάσει να κάνω ένα τηλεφώνημα σ' ένα μαλάκα φιλαράκι μου.
Βρήκα το νούμερο του τηλεφώνου του μαλάκα του κολλητού μου και το κάλεσα.
Ένας μαλάκας από την άλλη άκρη της γραμμής, μου απάντησε λέγοντας: 
- Παρακαλώ;
Του είπα ότι είμαι ο κ. Τάδε και ότι ήθελα να μιλήσω με τον κ. Δείνα.
Ξαφνικά κατάλαβα ότι ο μαλάκας μου έκλεισε το τηλέφωνο στα μούτρα. 
Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι υπήρχε μαλάκας που ήταν τόσο μεγάλος μαλάκας.
Σ' εμένα τόλμησε να κλείσει το τηλέφωνο, ο μαλάκας;
Ξαναβρήκα το νούμερο του μαλάκα του φίλου μου και του τηλεφώνησα.
Πριν είχα κάνει λάθος τα δύο τελευταία νούμερα, ο μαλάκας.
Ξανακάλεσα το μαλάκα που μου είχε κλείσει το τηλέφωνο στα μούτρα.
- Φίλε, είσαι και ο πρώτος μαλάκας, του λέω του μαλάκα και του κλείνω το τηλέφωνο!
Μετά πήγα και καταχώρησα το όνομά του στο Μ: Μαλάκας.
Κάθε φορά που είχα νεύρα και ήθελα να ξεσπάσω, τηλεφωνούσα στο μαλάκα, του έλεγα "Είσαι και πολύ μαλάκας" και το έκλεινα.
Αυτό με ανακούφιζε τόσο πολύ, που με άφηνε μαλάκα!
Όταν ήλθε και στην Ελλάδα η δυνατότητα αναγνώρισης κλήσεων, είπα να το κόψω ο μαλάκας, επειδή κινδύνευα να με ανακαλύψει αυτός ο μαλάκας.
Για καλό και για κακό του τηλεφώνησα και του είπα: "Το ξέρεις, ρε μαλάκα, πως υπάρχει πια δυνατότητα αναγνώρισης κλήσεων;"
"Όχι ρε μαλάκα, πού να το ξέρω;", μου απαντά.
"Εμ, πώς να το ξέρεις", του λέω, "αφού τόσο μαλάκας που είσαι";

Καταλαβαίνετε για τι είδους βιβλίο μιλάμε; "Ιδού ο μαλάκας" λοιπόν και σύντομα βλέπω να έχουμε νεοσυντηρητικά σχόλια από κάποιους, όχι... μακάκες, αλλά... @#%&*!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου