Σάββατο 22 Μαρτίου 2008

Τι στο διάολο, κανείς δεν θίγεται;

Παλιόφιλος και από τους επιτυχημένους της δημοσιογραφίας ο Δημήτρης Κωνσταντάρας. Ένας άνθρωπος των ΜΜΕ, που είχε την... ατυχία να μπλέξει με την πολιτική και το χειρότερο να εκλεγεί... βουλευτής! Κάποιοι παράγοντες «φρόντισαν» να μην επανεκλεγεί στις τελευταίες εκλογές. Ίσως επειδή ο Δημήτρης δεν περίμενε την καταξίωση από το «βουλευτιλίκι», ίσως και επειδή κάπου ενοχλούσε...
Το παρακάτω άρθρο που έγραψε για το «Εδώ Αθήναι», ίσως να λέει «πολλά».
Ο Δημήτρης Κωνσταντάρας, γράφει:

Δεν είμαι και κανένας «οπαδός» του Κακαουνάκη. Όταν όμως διαβάζω στο «Καρφί» σήμερα 22 Μαρτίου 2008 ( σελίδα 3) σε πλαίσια με τίτλους «Γαλάζια ασυλία στον Καπράνο» και «Απαντήσεις παρακαλώ» ότι στις «υπόγειες διαδρομές» του γνωστού ομόλογου του ΤΣΠΕΑΘ κάποια εκατομμύρια ευρώ κατέληξαν εις χείρας κάποιου κυρίου Δ. Παστελάκου, κάποιου κυρίου Ν. Δεσποτόπουλου και του ίδιου του προέδρου «μας» Δημήτρη Καπράνου, δικαιούμαι να αναρωτιέμαι για το τι ακριβώς έχει συμβεί και πότε θα το μάθουμε. Πολύ περισσότερο αναρωτιέμαι επειδή:
1. Ο Δημήτρης Καπράνος ήταν συνάδελφός μου και φίλος επί ΠΟΛΛΑΑΑΑΑ χρόνια και 2. Όσα έγιναν με τα Ομόλογα, έγιναν όσο καιρό ήμουν κι εγώ βουλευτής του κυβερνητικού κόμματος. Ζητώ λοιπόν να μάθω ποιός λέει αλήθεια και ποιός ψέματα: Ο Κακαουνάκης ή ο Καπράνος; Θα υπάρξουν μηνύσεις; Αγωγές; Διερεύνηση; Εισαγγελέας; Επώνυμες καταγγελίες;
Τι στο διάολο, κανείς δεν θίγεται; Κανένα δημοσιογράφο δεν έχει θίξει αυτή η ιστορία; Η δικαιοσύνη δεν έχει τελικά κανένα λόγο; Τι στο διάολο λέω εγώ στους φίλους και ψηφοφόρους μου που με πιάνουν απ’ τα μούτρα, ακόμη και σήμερα, που δεν είμαι εκλεγμένος, επειδή πιστεύουν ότι -τουλάχιστον- είμαι τίμιος;
Δημήτρης Κωνσταντάρας.


*Για περισσότερο Δημήτρη Κωνσταντάρα «κλικ» www.konstandaras.gr/

1 σχόλιο:

  1. Δεν έχω απολύτως κανένα λόγο να αμφιβάλλω ότι ο Δημήτρης Κωνσταντάρας είναι πράγματι έντιμος άνθρωπος. Αλλά οι απορίες που εκφράζει για το τί θα λέει σε όσους τον ρωτούν και για το αν θίγεται κανείς θα μου επιτρέψει να του πω ότι αν δεν δείχνουν απύθμενο θράσος, δείχνουν τουλάχιστον προσποιητή ασχετοσύνη. Εδώ έχει γίνει καταλήστευση των ταμείων από κυβερνητικούς αξιωματούχους,με υπουργικές μαφιόζικες πατέντες που όμοιές τους δεν υπάρχουν σε άλλη χώρα της Ευρώπης, η δικαιοσύνη ξέχασε κι όλας την υπόθεση των αμαρτωλών ομολόγων, προς μεγάλη ανακούφιση της κυβέρνησης, όπως ξέχασε και έβαλε στο συρτάρι και άλλες υποθέσεις κυβερνητικών σκανδάλων, καιμιλάμε τώρα για το αν ο Καπράνος πήρε ή δεν πήρε μίζες; Αυτό είναι το πρόβλημά σας κ. Κωσταντάρα; Εδώ έχουμε χορό εκατομμυρίων και απέραντης μίζας και σεις μιλάτε για έναν άνθρωπο; Δεν λέτε "Δόξα τω Θεώ " που δεν ξαναβγήκατε βουλευτής; Αν δεν μπορείτε να κρίνετε ευθέως τον ανίκανο και άφαντο στα δύσκολα αρχηγό σας, τότε θυμηθείτε μια πολύ ωφέλιμη για σας και για όλους τους κυβερνητικούς ρήση των αρχαίων Ελλήνων: "Κρείττον το σιγάν" Λέγεται και αλλιώς στη σύγχρονη γλώσσα: "Η σιωπή είναι χρυσός", όχι σαν ατόν που καταλήστευσαν οι σωτήρες του γαλάζιου συστήματος, αλλά πάντως χρυσός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή